مثل عادت نیستی تا ساده انکارت کنم
تو نفس های منی باید که تکرارت کنم
مقتضای بودنی . یعنی که بی تو نیستم
 زندگی بخشی و باید،عمر ایثارت کنم
بی قراری نیست این بی اختیاری های محض
اینکه باید دائما خود را گرفتارت کنم
عاشقت باشم و تنها عاشقت باشم همین
عاشقی یعنی خودم را وقف دیدارت کنم



نظرات شما عزیزان:

salman
ساعت14:36---5 آبان 1391
سلام.

وب زیبائی دارید.بازم به ما سربزنید.

خدائی باشید.

salman


salman
ساعت14:34---5 آبان 1391
سلام.
وب زیبائی دارید.بازم به ما سربزنید.
خدائی باشید.
salman


sahar
ساعت7:27---4 آبان 1391
سلام لینکم نکرررررررررررررررررررررررررردی

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






†ɢα'§ : <-TagName->
چهار شنبه 3 آبان 1391برچسب:, 7:38 PM |- elena -|


ϰ-†нêmê§