تا با تو شدم از همه آزار کشیدم 

رسوایی خود را همه سو جار کشیدم

 

 ای عشق که دلچسب ترین رنج جهانی 

بسیار کشیدم ز تو بسیار کشیدم

 

کم ناز خرامیدن آن سرو خریدم 

کم منت این نرگس بیمار کشیدم

 

حاشا که نسوزد دل سودازدگان را

آهی که من از سینه ی خونبار کشیدم 

 

پای از گذر کعبه و بتخانه گرفتم 

دست از سر عمامه و دستار کشیدم 

 

دشمن نشنید آنچه من از دوست شنیدم

کافر نکشید آنچه من از یار کشیدم

 

 کی راه زلیخا به سر چاه می افتاد 

 من غائله را تا سر بازار کشیدم 



نظرات شما عزیزان:

سارا
ساعت18:40---8 مرداد 1391
وبلاگتون نازه به وب من هم یه سری بزنید

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






†ɢα'§ : <-TagName->
یک شنبه 8 مرداد 1391برچسب:, 6:18 PM |- elena -|


ϰ-†нêmê§