در نگاه تو عشوه میریزند..عطر دربارهای قاجاری.....

شاه بخشیده سرزمینش را..به همین خنده های تکراری

عکست افتاده روی قلیان ها..که بسازند طاق بستان ها....

شاعرانی که در خیابان ها..شب نشین میشنوند انگاری

شعر های بلند تقدیمی..به تو که ابتدای تقویمی....

خنده ات روز جشن ملی..گریه ات هفت شب عزاداری

هر چه در من ستاره بنویسی..دوست دارم دوباره بنویسی....

حتم دار که چشم های تواند..بهترین طرح خویشتن داری

چشم هایت ترانه میخواهند..قصه ی عاشقانه میخواهند....

من به یاد تو بال میگیرم..قدمی سوی من که برداری

 



نظرات شما عزیزان:

مجید
ساعت15:36---1 مرداد 1391
گریه را میپرستم اشک ریختن به روی گونه هایم اشکهایی که شاید به خاطر تو از چشمانم قطره قطره میبارد به خاطر.... سکوت را میخواهم نمیدانم چرا...؟ شاید برای نواختن برای صدا زدن تو تنهایی را دوست دارم چرا که تنهایی هیچ وقت ترکم نکرده هیچگاه قلبم را نشکسته.... غم و غصه همیشه در صدایم شریک بوده اند ولی نمیدانم چرا....؟ و باز هم این قصه پر از غم ناتمام به پایان رسید.

با سلام.وبلاگ کلوپ عشق مثل هر روز آپه.منتظر حضور گرمت هستم.نظر یادت نره!


LadyHate
ساعت20:22---1 تير 1391
سلام خانومى!!!
چطورى تو؟!
قشنگ بود شعرت!
ي مدت نيومدم وبت تو هم از تعطيلات نهايت استفاده رو بردى!
شاد باشى عزيزم


amirrrr
ساعت17:54---25 خرداد 1391
عشق را با مردم بی دردسر خواهم گذاشت
سردر آغوش گناهی تازه تر خواهم گذاشت
بی پر و بال از ستبر آسمان خواهم گذشت
در کبود لانه مشتی بال و پر خواهم گذاشت
در به در دنبال یک جو تشنگی خواهم دوید
چشمه را با تشنگان در به در خواهم گذاشت
تا نگویند این جوان بی رد پایی کوچ کرد
دفتری شعرومزاری شعله ور خواهم گذاشت
بی صدا در کلبه متروک جان خواهم سپرد
مرگ را از رفتن خود بی خبر خواهم گذاشت



مرگ را از رفتن خود بی خبر خواهم گذاشت





بنیامین
ساعت17:37---25 خرداد 1391
بس بود این که سوی خود راه دهی نسیمرا....چشم ز رخسان مکن عارض همچو سیم را
من نه بخود شدم چنین شهره ی کویها ولی....شد رخ نیکوان بلا عقل و دل سلیم را
شیفته ی رخ بتان باز کی آید از سخن....مست بگوش کی کند کن مکن حکیم را


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






†ɢα'§ : <-TagName->
سه شنبه 23 خرداد 1391برچسب:, 1:53 PM |- elena -|


ϰ-†нêmê§