اصلاً قبول حرف شما، من روانی‌ام
من رعد و برق و زلزله‌ام؛ ناگهانی‌ام

این بیت‌های تلخِ نفس‌گیرِ شعله‌خیز
داغ شماست خیمه زده بر جوانی‌ام

رودم؛ اگر چه بی‌تو به دریا نمی‌رسم
کوهم؛ اگر چه مردنی و استخوانی‌ام

من کز شکوه روسری‌ات کم نمی‌کنم
من، این من غبار؛ چرا می‌تکانی‌ام؟

بگذار روی دوش تو باشد یکی دو روز
این سر که سرشکست? نامهربانی‌ام

کوتاه شد سی و سه پل و دو پلش شکست
از بعد رفتنت گل ابروکمانی‌ام

شاعر شنیدنی است ولی دست روزگار
نگذاشت این که بشنوی‌ام یا بخوانی‌ام

این بیت آخر است، هوا گرم شد؛ بخند
من دوست‌دار بستنی زعفرانی‌ام
 



نظرات شما عزیزان:

FROZEN GIRL
ساعت22:10---11 خرداد 1391
salam
are vaghean rast migi elena jooon
bahat movafegham
pishe manam bia
mersi


عرفان
ساعت0:59---11 خرداد 1391
سلام عزیز دل من برگشتم یه سر به من بزن.
تقدیم تو
راستی اسم این آهنگ به نظرم ring my bells هست که من خیلی دوس دارمش ولی نمی دونم کی میخونه لطفا اومدی اسمش رو برام بذار. ممنون


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






†ɢα'§ : <-TagName->
چهار شنبه 10 خرداد 1391برچسب:, 5:41 PM |- elena -|


ϰ-†нêmê§