ماه خندید به کوتاهی شور و شعفم
دست بردم به تمنا و نیامد به کفم

کشش ساحل اگر هست، چرا کوشش موج؟
جذبه دیدن تو می‌کشد از هر طرفم

راه تردید مسیر گذر عاشق نیست
چه کنم با چه کنم‌های دلم بی هدفم؟

پدرانم همه سرگشته‌ی حیرت بودند
من اگر راه به جایی ببرم ناخلفم

زخم بیهوده نزن، سینه‌ام از قلب تهی‌ست
بهتر آن است که سربسته بماند صدفم
 



نظرات شما عزیزان:

GhaZaleh&reyhaneh
ساعت9:54---19 خرداد 1391
وبت عااااااااااااااااااااااالیه

عرفان
ساعت8:54---21 ارديبهشت 1391
کیفیت عکسات فوق العادست
به وب من بیا عزیز


LadyHate
ساعت20:37---18 ارديبهشت 1391
سلام عزيزم!
ديدى تا 5شنبه تعطيليم
به سرعت آپ کردى!:دى
وبت نااازه
شاد باشى
بدرود


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






†ɢα'§ : <-TagName->
دو شنبه 18 ارديبهشت 1391برچسب:, 5:34 PM |- elena -|


ϰ-†нêmê§