دختره به پسر گفت : من قشنگنم؟ پسره گفت: نه

دختر از پسر پرسيد : مي خواي تا هميشه پيشت باشم؟ پسر گفت: نه

دختر به پسر گفت : اگه من يه روز تركت كنم گريه مي كني؟ پسر گفت : نه

 دختر گريه كرد  خواست بره كه پسره دستشو  گرفت گفت:

 به نظر من تو قشنگ نيستي،لهه ي زيباي هستي

 من نمي خوام پيشم باشي ،نيازمه تا آخر عمر با من بموني

 اگه يه روز تركم كني گريه نمي كنم ، ميميرم

............ 



نظرات شما عزیزان:

پـــــیـــــمـــــان
ساعت10:15---11 اسفند 1390
لینک شدی
ممنون از حضورت


پـــــیـــــمـــــان
ساعت19:38---10 اسفند 1390
سلام گلم
خوشحال می شم به وبلاگم بیایی عزیز
راستی اگه دوست داشتی با اسم
❤ باران عشق √ ❤
لینکم کن و خبرم کن بلینکمت


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






†ɢα'§ : <-TagName->
چهار شنبه 10 اسفند 1390برچسب:, 5:36 PM |- elena -|


ϰ-†нêmê§